Nap: <span>2020.11.16.</span>

A Hatvani Járási hivatal ügyfél-fogadásával kapcsolatos intézkedések

Kizárólag előzetes időpontfoglalással lehet ügyeket intézni a kormányablakokban és a járási hivatalok ügyfélszolgálatain.

A kormányablakokba történő időpontfoglalásra az idopontfoglalo.kh.gov.hu oldalon, a megújult magyarorszag.hu oldalon, illetve a 24 órában, ingyenesen hívható 1818 telefonszámon van lehetőség. Az interneten elérhető Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban az ügyfelek ügyfélkapu regisztráció nélkül is foglalhatnak időpontot. Ez alól kivételt képeznek a gépjármű ügyintézéssel kapcsolatos ügykörök.

Javasoljuk, hogy az ügyfélkapuval rendelkező állampolgárok elsősorban a megújult magyarorszag.hu oldalon elérhető online ügyintézési lehetőségeket, illetve az epapír szolgáltatást vegyék igénybe. Az ügyfélkapuval nem rendelkező ügyfelek számos ügyben postai úton is leadhatják kérelmüket. További információkért keressék fel a kormanyhivatal.hu oldalt, valamint hívják a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonalat.

A Hatvani Járási Hivatal ügyfélszolgálatait az alábbi elérhetőségeken kereshetik fel az ügyfelek:

Kizárólag szájat és orrot takaró maszkban szabad tartózkodni az ügyfélszolgálatokon. Az ügyféltérben várakozni nem lehet, ezért kérjük, hogy az ügyintézésre kizárólag az érintett ügyfél jelenjen
meg, kísérő csak szükség esetén – amennyiben az érintett cselekvőképességében vagy mozgásában korlátozva van – tartózkodhat az épületben.

Az elkészült okmányok személyes átvételére november 11-ét követően csak a jogszabályban előírt, indokolt esetben lesz lehetőség, erről az ügyintézés során tájékoztatást kapnak az ügyfelek.
A 2020. március. 11. és június 18. közötti veszélyhelyzet alatt lejárt okmányok változatlanul 2020.december 15-ig érvényesek.

2020. november 11-től nem közlekednek a  kormányablakbuszok, és a települési ügysegéd szolgálatok működését is felfüggesztjük.